Ny design!

   Publicerat 2012-12-30 Kl 21:32:09 i kategori My life ♥
Hej på er! Måste börja med att säga, visst är min nya design snygg?! Jag tycker den är sjukt snygg & beskriver mig bra. Har lixom det jag vill ha, riktigt fin, älskar den! Tack Molly från jmphoto igen! :)
 
Idag har jag varit & på Ikea & köpt min nya garderob så vi har börjatmontera upp den, men såklart har vi inte köpt gångjärn till dörren för det hörde inte till & det stod det inget om.. Sncka störigt, så lite pissed off, haha. Så jag kan inte hänga upp mina kläder än ändå.. :( Men jag tror vi åker dit på onsdag igen (!) så det är ändå ganska snart. Har även varit hos A idag. Julia, Johnnys (Annas man) systerdotter var där idag så hon hjälpte mig med stallet lite & red A lite. Först red jag ut henne en bit men hon var skitkonstig, hon stegra & bocka & ssådant. Jag joppas bara på att det var lite glädje & bus. Sedan blåste det så himla mycket oxå så det var väldigt mkt ute som var läskigt för en liten 5-åring, hihi. Men sedan när jag kom tillbaka red ju Julia öite så då tog vi lite på volten så passa jag på att longera henne samtidigt. 
 
Imon är det ju nyårsafton, wiii! Ska bli så roligt, nytt år & hela köret! Haha, jag ska fira med familjen och några kompisar till oss, bland annat Emma i min ålder så det blir skitbra! Ska även se om jag kan lägga ut bilder på min klänning & hela outfiten lixom.
 
Men nu ska hoppa in i duschen & sedan se några avsnitt av Gossip girl.
Vi hörs. ♥
 
Förresten, ser ni inte designen? Tryck F5. :)
 
Lite gamla bilder
Publicerat 2012-12-30 Kl 21:43:17

Shit vad fin den blev! Riktigt snygg :)

Publicerat 2012-12-31 Kl 15:54:21

Åh vad fin blogg... :) Jag skulle bli superglad om du ville kolla in på min och lämna några kommentarer. Vi kanske kan göra bloglovinbyte om du vill med? :) Hoppas du gillar min blogg och fortsätter läsa & ha ett GOTT nytt år nu! :D

Publicerat 2013-01-07 Kl 11:17:19

Vad fin din blogg är och supersöta ponnysar har du verkligen! :D :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: