Nyårsafton!

   Publicerat 2012-12-31 Kl 12:33:00 i kategori Allmänt
God förmiddag på nyårsafton! Mycket prat nu om 2012 på alla bloggar och sådant, men visst har 2012 gått snabbt? Jag har ju redan gjort en liten sammansättning med några frågor om 2012. Jag tänkte att jag kanske skulle göra lite nogrannare & så men sedan tittade jag igenom min andra inlägg från jan-mars & insåg att min liv var väldigt dött  då & att jag bara mobilbloggade hela tiden, urtrist! Jag ska i alla fall försöka hålla igång med bloggningen genom hela 2013 så kan ni få en årsresumé 2013 istället, låter det bra? Så det bli väl som ett litet mål antar jag.
 
Annars idag ska jag fixa lite för ikväll. Måla naglarna & fixa till mig, ja ni fattar? Även fixa lite musik och sådant. Är även sugen på att skriva lite inlägg till er men har lite dålig fantasi så har ni något ni vill jag ska skriva om, lämna en liten kommentar. Sedan har jag ju frågestund också så ni kan ju ställa en fråga om ni vill det! :)
 
(Detta inlägget skulle kommit ut vid 12)
 
Publicerat 2012-12-31 Kl 23:14:12

Sv; Okej! :) Har du några mål med bloggen? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: