Plattången

   Publicerat 2012-12-27 Kl 07:19:00 i kategori Allmänt
Nu har testat BaByliss plattång 2 in 1. Jag har bara testat den en gång men jag är väldigt nöjd med den. Jag blev positivt överraskad verkligen. Jag har haft väldigt svårt att platta mitt hår så nu blev jag glad när det funkade & blev platt. 
 
Jag brukar dela upp mitt hår i olika sektioner för att få det platt men det är inte alltid jag orkar det men det behövde jag inte göra med denna för det blev platt ändå. Man kan välja mellan värme 1 eller 2 typ & 2:an är stekhet verkligen.
 
Locktången som samtidigt är på har jag inte testat. Jag har ändå en superbra plattång så det är jag inte i så stort behov av.
 
Men ska ni köpa plattång & är lite kluvna på vilken ni ska köpa köp denna, superbra tycker jag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: