Seg lördag

   Publicerat 2012-12-29 Kl 16:45:41 i kategori Allmänt
Hej på er! Hoppas ni har haft en trevlig lördag. Tyvärr har inte jag haft lika trevlig lördag. Pappa är på sjukhuset för han hade känt tryck över bröstet så han har varit där hela dagen så vi väntar på att ngn doktor ska komma men det har ingen gjort på flera timmar, men han mår iaf bra så det är lugnt med han nu tror jag. ♥ Annars har jag bara varit hemma. Jag har iaf bakat lite. Bakde några chocolate chip cookie whoopies, ja skitkrångligt namn men de hette så. Så hade man någon frosting i mellan typ. De blev iaf väldigt goda! Kunde som sagt heller inte då åka in till stan, inte heller beställa mina nya bilder. Vi får se hur pappa mår imon och har jag tur kanske vi kan åka & köpa garderoben då. Tror tyvärr inte fotobutiken är öppen imon så det får vänta.
Ska även göra en liten ammanfattning från 2012 då Emmie ville det, hihi sötan. Laura hade en bra sammansättning med frågor så jag tror jag lånar den. Har nämligen lite dålig fantasi.
Men nu ska jag fixa i ordning det 2012 inlägget. & förresten min design är på börjad tror jag. Den kmr bli så himla snygg!! :D
 
Publicerat 2012-12-29 Kl 19:39:35

Den var jättebra :D <3 2012- inlägget asså <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: