2 dagar!

   Publicerat 2012-06-29 Kl 18:28:46 i kategori My life ♥
 
Bilderna är från seglingen nu från i onsdags.Får ej tas utan tillåtelse, ;)
 
Hej på er! Allt bra? Jag själv är ja, väldigt trött... Har gått & lag tmig sent & inte fått sova ut. Blir att lägga mig tidigt idag, ska dock upp tidigt imon & antagligen på söndag oxå. Fast på söndag, jadå jä*lar vad kul det ska bli! Har längtat så sjukt länge så ja vi får se hur det blir, men det kmr bli bra, vet vet jag! Ska bli kul oxå med vilken häst jag får! Iäm so exited!
Har varit & seglat nu sen onsdag, sååå härligt, älskar båtlivet. Ni får lite blandade bilder från systemkameran. Förresten, ska ha med mig kameran till lägret, gjorde misstaget förra gången att bara at med mig digitalkameran men nu så! :D
 
Men hejdå, ska snart käka, PUSS
Publicerat 2012-06-29 Kl 20:47:16

Hej , vart har du köpt klänningen som är virkad upptill och ner till blommigt mönster ? Och hur mkt kosta den , skulle va bäst om du kunde kommentera vart + Söt blogg, följa min ?
Om du följer mig via bloglovin följer jag dej tillbaks ( kommentera när du följer mig och vilket nr du blev) Min blogg handlar om mitt liv , hästar och mode. Hoppas du stannar hos oss på:
www.createdbymelissa.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: