23/6-12

   Publicerat 2012-06-23 Kl 23:33:17 i kategori My life ♥
Hej Hej på er! Allt bra? Med mig är det toppen! :D
Sorry för updaten har varit i botten, blogg.se har ju ändrats upp, vilket jag trivs väldigt bra med, vilket andra inte gör? Sedan funkar inte appen till mobilen så det suger, så drf blir det ännu sämre update pga av det. :(
 
Iaf, hoppas alla hade en roligt midsommar igår? Min var ja, helt okej, inget sådär prima, vädret var riktigt dåligt, regnade mest, dock fick jag njuta av fotbollen på tv, utan att känna pressen av att var ute, ;) Tyskland spelade ju, bara att titta & njuta! :D
 
Men iaf, idag haråkte jag ju hem, var kanske hemma kanske runt halv 4. Sedan efter vi käkade mat var jag & pappa ute & gick sådär 6 km, sååå skönt ''motionsväder''. Var iaf väldigt härligt, sedan stretchade vi & lite så. Sedan ett stort + till er som kunde läsa strechade för jag vet inte hur det stavas, kanske stavas det så? Nu håller jag på med Emelies design & så, header & liknande, vi får se hur det blir.. Länkar sen när det är klart. :) 
 
Vet ni vad för tabbe jag gjhorde innan jag skulle åka igår? Jag satt & skrev ett inlägg, ganska långt, sen kmr mamma & bara är du klar, jag bah, nää.. Så jag gick & sminkade mig & så sen så glömde jag & publicera inlägget, smarthead här vaaaa... ;)
 
Men jag tänkte berätta om mina kommande veckor, då jag inte alls kmr kunna blogga ngt om inte mobilappenfunkar.. Men det hoppas vi på!
 
Imorgon ~ rida Athena & slappa & packa & massa sånt.
Vecka 26 - måndag - tisdag ~ sommarresa med släkt + familj
Vecka 26 - onsdag - fredag ~ segla med min goa mormor & morfar + familjen
Vecka 26 - lördag ~ pappisen spelar fotbollscup! :D
Vecka 26 - söndag ~ åker till mwwww!
Vecka 27 - måndag - lördag ~ Ridläger! :D <3
Vecka 27 - söndag ~ försöka rida Athena & Pippilotta?
Vecka 28 - måndag ~ packa om, kanske rida? :)
Vecka 28, tsdag - vecka 29, tisdag ~ Turkiet! :D <3
 
DEt är ganska fullpackat de veckorna, sedan har jag även lite annat planerat där imellan. Ja, det kmr vara massa att göra, så jag vill ha det!! :D
 
Men ja, nu måste jag fixa Emelies design..
PUSS!
 
 
VEt att jag har lagt upp bilden förut men måste fråga er - säg vad ni tkr, ser jag stor ut på Athena tkr ni?
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: