Hemma!

   Publicerat 2012-06-17 Kl 19:58:58 i kategori Allmänt
Hello! :D
Nu är jag hemma i mitt goa hus! Elin är med hem & ska stanna till torsdag så det ska bli kuuul! :D
Ja, nu ligger vi med 2 datorer i varsin säng med våra mobiler, sociala? Nää, men båda är riktigt trötta & jag väntar på matchen, go Tyskland. <3 Sen får jag heja på Ronaldo oxå!
Var en sväng hos Athena förut oxå. Det var verkligen skiiiitregnigt. Red en sväng i paddocken, gick helt ok.
Var roligt & rida iaf, ;) Elin som har en sort av en hästfobi, hon vågar inte ens klappa hästar var ändå ganska nära Athena men hon våga inte klappa henne.. ;)
Ett litet klipp från hoppnigen förra veckan, ligger på 75 cm. :)
Sedan här under oxå Emelie som hoppar 1 m med Tooie! :D
Men nu ska jag fortsätta lyssna på musik med Elin, det vi gör gemensamt! ;)
Hoppas ni kan se filmerna!
Puss hej. :D
Publicerat 2012-06-17 Kl 20:58:04

söt blogg! :)

vill du göra ett bloglovinbyte?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: