Ny header!

   Publicerat 2012-06-30 Kl 08:46:00 i kategori My life ♥
Satte in en ny header igår. Vet inte hur långe den får stanna, inte helt nöjd.. Den var lite liten men skulle jag ta den större skulle den bli alldeles för stor, tyvärr. Ja, men den var bättre än den andra, tkr jag, vad tkr ni?
 
Ååååhåhåhåhåhåh! Imon är det ridläger, längtar som tusan! Det är mest dem senaste 3 dagarna jag längtat har inte tänkt på det så mkt innan. Började packa det som inte tvättades igår. Fick inte plats så jag tog en stor väska till vanliga kläer, regnkläder, handdukr & badkläder & sådant sedan en lite mindre till ridkläder & sådant. Men i den lilla fårt jag verkligen trycka ner kläderna men det ska väl gå. Lägger in en Iphone-bild så får ni se. :)
 
Jag ska packa lite så kmr tillbax snart så ni akn se bättre hur knökat det är. ;)
 
Nu har jag packat klart ridkläderna, tror jag. Vi får se. Jag har med mig totalt 5 ridbyxor, 4 linnen & t-shirts, massa strumpor, 3 tjocktröjor & ja, annat. Men vi får se hur mkt mer som får plats. Jag tror inte man ser att edt är FULLT på bilden. Men ja, det är väldigt FULLT!
 
Men här får ni lite bilder. PUSS!
 
  VS
 
 
 
 
Vilken tkr ni? :)
 
Här är packningen & en underbar go bild på båten. Båda från Iphonisen. :D
 
 
 
 
 
Publicerat 2012-06-30 Kl 17:14:49

Nice blogg, kommentera min?

Publicerat 2012-06-30 Kl 23:32:18

Båda var superfina! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: