\\ 19:e November //

   Publicerat 2012-11-19 Kl 18:55:25 i kategori My life ♥
Hej! Hur är det med er denna måndagskväll? Med mig är det bara bra, har dock en stor hög med plugg att ta mig igenom denna veckan men det rullar på ändå. Det är mycket som ska bli kul denna veckan oxå så det funkar. 
 
Idag har jag varit skolan som vanligt men sedan oxå varit med goa Kajsa. Vi har fixat lite i mitt rum med en ny tavla som sitter i mitt fönster & ja typ snackat lite. Vet faktiskt inte vad vi har gjort riktigt, skit samma..
Iaf imon kommer nästa avsnitt av Portkod 1321, dubbelavsnitt, åååh, awesome! ♥ Sedan ska jag även rida Athena på eftermiddagen. Blir nog dressyr i paddocken så det blir bra antar jag.
 
Just det, jag red ju ut med henne i söndags med Emelie. Hästarna blev sådär goa & körde lite kapplöpning där ett tag men vi fick lugnat dem efter ett tag genom att galoppera en och en hihi. ♥ Jag älskar känslan när man ställer sig i lätt sits och hästen bara galopperar och frustar, underbar! Kommer bli så fina vinterbilder kan jag lova. Nu längtar jag lite, men bara lite tills snön kommer och man kan galoppera på ängarna sådär mysigt, hihi. drömmer mig bort en stund. ♥
 
Annars är min vecka inte så speciell. Bara lite smått som sätter"prägel" på den till ngt bra. Som dressyrträning med Billy, CriminalMinds med Andrietta på torsdag, markarbete på Cato på fredag så det ska ändå bli kul. Sedan suger ju min lördag tyvärr men har ni ngt kul som ni kan rädda mig med sms:a mig eller skriv till mig på kik @ amzz1e , hade ju varit grymt så får jag oxå ngt kul att göra. ;) 
 
Nu ska jag fortsätta plugga, let's gooo! :)
 
Känns så länge sen. Tur att jag har lärt mig så mkt. ♥
Publicerat 2012-11-20 Kl 10:25:40

Hej! Om du gillar hästhoppning så får du gärna kika in på vår blogg =) Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: