\\ 20:e November //

   Publicerat 2012-11-20 Kl 15:55:24 i kategori My life ♥
Skolan avklarad och hemma för ett tag sen, skööönt! Nu är tisdagen över, eller ja nästan iallafall. ;) Nu på eftermiddagen har jag tagit lite outfitbilder till er och skrivit ett litet annat inlägg. Ligger inställt om tre timmar så kika in då igen! :)
 
Om någon timma ska jag till Athena. Anna har redan fixat hela stallet, mockat, fixat hö & vatten och lite sådant = lyx ! :D Tänkte iallafall rida ett gött dressyrpass med henne så vi får hoppas det går bra. Tänkte även smörja lite sen efter oxå, har inte gjort det på ett tag, fy skäms, ;) Tror faktiskt jag ska linda henne, kör nog på rosa outfit idag? Det blir säkert bra snyggt, hihi. Ska se om jag kan ta med kameran, hoppas inte det blir för mörkt bara. 
 
Sedan har Athena fått två nya übersnygga träns oxå. Ett mörkbrunt med pullarnosgrimma med ludd med ett jättegulligt pannband, sitter jättebra på henne hon är så jäkla gullig sedan oxå ett svart som kommer passa bra med den nya dressyrsadeln som ska köpas tror jag, hehe. Anna ville ha en dressyrsadel. Så då blir dressyren i svart och hoppningen i brunt. Snyggt! :D 
 
På något helt annat så är dagens outfit:
 
Tröja - Missäy
Jeans - GinaTricot
 



 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: