Alingsås - Div 2 omg 3

   Publicerat 2012-10-21 Kl 19:01:15 i kategori Allmänt
Hej på er!
Är allt bra? 
 
Var & tävla med Billy idag i Alingsås. Var väldigt roligt som vanligt, haha. Hoppade två klasser, båda var Lc+5 så alltså 95 cm, tänkte utvärdera de lite.
 
Förklass:
Ja, vad ska jag säga..? Jag ramla av så alltså uteslutning.. Hoppade 1:an, rytmiskt och fint, sedan till 2:an som jag tryckte av han lite tidigare på & ställde mig upp i lätt sits för att jag trodde han skulle hoppa men istället tog han ett extra steg & jag var inte beredd då & det var ganska omöjligt & sitta kvar ska ni veta, haha... Så ingen jättelång utvärdering, haha...
 
Lagklass:
Jag är väldigt nöjd med rundan, ville bara komma runt denna gången för att jag ramla av i förra. Han kändes otroligt fin på framhoppningen & där gick det jättelätt & allt kändes perfa inför start. Sedan rulla det på, 1:an kom vi lite nära på men han hoppade fint ändå, dock var han så sjukt pigg så hade svårt att hålla in han så tog lite för mkt. Sedan in på 2:an som han rev tyvärr men la han inte riktigt rätt & han kom för nära, sedan 3:an men det gick bra ändå. Sedan 4:an - vattenmatta men där kom vi alldeles lagom & han fick in ett fint språng! Sedan ända vidare, 5:an, 6:an, 7:an, 8:an rulla på med massa fina språng. Sedan kom vi in på 9:an men där höll det inte riktigt och han tappa bakbenen tyvärr så där var det faktiskt hans fel, ja, jag skyller faktiskt på han i det läget, sorryyyy.. ;)
 
Hur som helst ändå nöjd med dagen!
 
 
Filmen från idag, även med go vurpa infilmad!! Haha... 
Publicerat 2012-10-21 Kl 19:20:23

Gummsigumsi.. Hur gick det med dig? :* <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: