Athena

   Publicerat 2012-09-30 Kl 18:17:00 i kategori Allmänt
Athena är min medryttarponny, som egentligen heter Långåsens Athena. Athena är en maxad C-ponny, alltså 140 cm i mankhöjd & 7 år gammal.
 
Athena är trevlig & positiv att rida, hon försöker alltid göra sitt bästa. Är ganska tittig när man rider ut och blir rädd för saker och ting. Hon är jätterolig att hoppa och blir väldigt glad & het när hon ska göra det. Jag har hoppat Athena 1 m som högst men hon är löshoppad 1,10 m. Jag har ridit Athena i drygt 2 år. 
 
Förra året åkte jag ut på Athenas första tävlingar med blandade resultat. Iår är tanken att hon ska hoppa lite tävlingar på lite lätt höjd som Ld+ och Lc för att få mer vana och erfarenhet.
 
Filmer finns på mitt youtubekonto - Amanda Wendt eller videofy.me - Amanda Wendt
 
Publicerat 2013-01-14 Kl 21:44:26

Hur blev du medryttare på henne?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: