Måndag

   Publicerat 2012-09-17 Kl 20:13:14 i kategori My life ♥
Hej på er!
Förlåt för dålig uppdatering men känner att det är bättre med få inlägg & bättre kvaliteé, eller?
 
Idag har jag iaf varit på Hööks med mamma & köpte mina ridstövlar, ursnygga tycker jag! Lagt ett tidsinställt på dem så håll koll, det kommer uppp idag iallafall! :) Var även nere på ica & hämta mina Whitakerbyxor, ååå, dem är seriöst så sjukt snygga, älskar dem. & bruna såklart.
 
Var i skolan som vanligt idag, blev påfyllt med massa läxor & även uppsatsen ska vara inne på fredag. Wiho, men är nästan klar är bara sånt småfix som ska fixas för att det ska bli bra. Snyggt. ;)
 
Måste oxå berätta att jag fixat lite i mitt rum, inte helt klar än, har fått ny säng btw så då kommer allt vara helt klart, hihi, men nästan i allafall! Slänger upp lite bilder från igår jag tog. Den rosa högtalaren fick jag oxå i present! Sedan massa pengar som gick till ridstövar med bidrag från mamma & pappa , haha, säng, Whitakerbyxor, högtalare, hårnålar, 3 kl strumpor, Horseshow-biljetter & Ginapresent kort. Grym födelsedag! ♥
 
Hur som helst här är lite småfina bilder 
 











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: