Presentation!

   Publicerat 2012-09-30 Kl 17:45:00 i kategori My life ♥
Hej! 
Mitt namn är Amanda Wendt & jag är 15 år gammal men blir 16 år iår, född 1998. Jag bor en bit utanför Göteborg på västkusten. Mitt liv kretas runt hästar, vänner & min familj.
 
Om jag ska beskriva mig är jag en glad, omtänksam och spontan tjej tror jag beskriver mig rätt bra, hoppas jag!
 
På min fritid är jag mest i stallet, där blir det ca 4-5 gånger i veckan. Utöver hästarna är jag med mina kompisar och ibland shoppar jag och fotar jag. Jag fotar med min Canon Eos 1000D som för övrigt i säljs i butik längre, haha...
 
När jag rider rider jag min medryttarponny Athena, som är ett sto på 7 år & maxad C-ponny. Egentligen heter hon Långåsens Athena. Vill du läsa mer om henne kan du trycka på bilden på mig och Athena.
Jag rider oxå på min ridklubb 1 gång i veckan på en s k hoppspecial på ridskolehästen Billy, han är en liten d-ponny på  11 år. Vill du läsa mer om Billy? Klicka på bilden med Billy. Billy heter Rocka Billy Boy egentligen.
Förövrigt är jag 175 cm lång men rider fortfarande ponnys. Jag håller kvar så hårt jag kan om mina ponnyår och en så länge går det bra och då passar jag på. :)
 
Ngt du vill veta mer? Lämna en kommentar eller mejla mig på [email protected] 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: