En lång lista 31-60

   Publicerat 2013-08-27 Kl 09:00:00 i kategori Frågor & Svar

31. Vad har du in din väska? – Plånbok, mobil, nycklar, extra batteri till lute, necesär, tuggimi, tic tac och solbrillor. Rensade nyss

32. Vad shoppar du helst? – Kläder och skor eller hästgrejer

33. Favoritklädesplagg? – Vet ej..

34. Bästa plagg/accessoar i garderoben? – Ett par jeans tror jag

35. Vilken är din favoritparfym? – Heat by Queen B

36. String, boxer eller vanliga trosor? – Hemligt hehhehe.

37. Vad sover du i? – t-shirt

38. Går du på någon diet? – Noo...

39. Nämn tre maträtter du äter ofta? - Spagetti & Köttfärssås, typisk grillrätt nu på sommaren och tacos, tyvärr vill min familj inte äta det lika ofta som jag vill dock.

40. Vad dricker du till vardags? – Vatten tror jag nog

41. Om du dricker alkohol, vad dricker du helst? - don't drink

42. Lugn hemmakväll eller party all night long? – Bådaaa

43. Tycker du om att fika? – jaaa!

44. Vilka tidningar brukar du läsa? – Läser nästan inga tidningar..

45. Favoritprogram på TV? – GG och PLL

46. Lyssnar du på radio? – ibland i stallet faktiskt, har inget nätverk typ så spotify funkar inte, inte offline mode heller :(

47. Hur skulle du beskriva ditt drömhem? - Det orkar jag inte skriva här..

48. Pedant eller slarver? – Både och men mest slarver tror jag nog..

49. Dricker du kaffe och i så fall vilken sort?- Nej men hade gärna velat så jag kunde dricka latte haha!

50. Tråkigaste hushållssysslan? – Gör inget sådant..

51. Brukar du ta sovmorgon? – Om jag kan, jaaa!!

52. Leva nu, längta eller minnas? Leva nu är väl det bästa antar jag..

53. Något du aldrig skulle klä dig i? – i. don't. know.

54. Har du färgat hår nu? – Ja, a bit blondddd

55. Vad gör du för att rensa huvudet och få extra energi? – Rider eller är i stallet. Eller så funkar det att lyssna på musik i sängen haha

56. Drömresemål? – Antingen att resa Usa runt och besöka alltning där elller att bo i typ sådana där hyddor i havet som varenda insperationskonto på instgram har bilder på :)

57. Värsta resmålet? – Alla resor är en erfarenhet ? haha skoja men typ Sibirien elr ngt sådant

58. Vad är det finaste du gjort för någon? – Oj det vet jag inte…

59. Vad tråkar ut dig? – Såna här listor haha. Fick skriva om den här en gång till för allt försvann, gaaah!!

60. Beskriv en perfekt vardag för dig? – Att få vakna när jag vill, gå upp äta en god frukost, åka till tävling och tävlar kommer hem är med familjen och sen på kvällen är jag med kompisar. Tur att de kommer ofta de dagarna. ♥

Publicerat 2013-08-31 Kl 23:07:32

Jag vet det finaste du gjort för någon..
Jag pratar nog inte för mig själv utan alla dina nära kompisar.
Det finaste du gjort/ gör/ kommer att göra, är att andas. Varje andetag du gör gör mig och dina kompisar starkare, både du och jag har samma humor och vi skrattar varje gång vi är med varandra. Jag är jätte glad att vi håller kontakten och jag vill inte att vi mister den heller. Du kanske undrar vem jag är, men jag bor nägra mil ifrån dig, och du förstår inte.. Även om vi har massoe av mil mellan oss så är du den finaste och bästa vännen jag någonsin haft. Eller kommer att ha. Min dröm är att få bo granne med dig iallafall och att vi kommer ha det bäst! Älskar dig bästis!
Du gör något fint för någon varje dag.. Glöm inte det




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: