Godnatt godnatt

   Publicerat 2013-08-28 Kl 20:46:14 i kategori My life ♥
Nu sitter jag framför tv:n och idol, auditionen är bäst så passar på och tittar lite. Har tittat klart på pll-avsnittet och även två oth-avsnitt, allt är så bra. Och alla ni pllgalningar där ute, vad tyckte ni om avsnittet? Helt galet asså whaaat.. Sen är det inte förrens 22 oktober asså mer än två månader?! Nä så länge funkar det inte. Tur att jag har andra serier och kan titta på dem imellan. Okej slut med tv-serie snacket och till dagens hoppträning.
 
Det gick sådär idag. Både bra å dåligt. Robby har så stor mage nu så han är så tung typ så svårt att förklara.. Men jag måste verkligen hålla ihop han så sjukt mycket för annars blir han lång men jag måste driva så sjukt mycket för att han ska ha go i sig och för att vi ska kunna komma bra på hindrerna och han ska kunna hoppa det med lätthet. Dock tror jag att magen försvårar det en del nu haha. Han blir lixom väldigt vinglig och kör lite slalom innan och ja det är lite vårt eller jag har lite svårt att få bra språng då, men det kommer snart. Han har ju också haft semester!
Så det känns inte sådär jättebra inför lördag, så jag hade veat att det skulle kännas. Dock vet jg ju hur jag behöver rida och så får vi hoppas på det bästa. Dessutom är det första tävlingen för oss så får ha det i åtanke, vet ju inte alls hur han är ute heller. Inte nu när det är utomhus och inte i manege där det är där vi tränar hela tiden.
Så på fredag efter Billy-träningen åker jag till Robby och fixar iordning han inför tävlingen så det blir jättebra så ska han bli tvättad och fin, lille gubben.
 
Imon är det dock torsdag emellan och då blir det uteritt för Athena, mysigt, tror jag kanske skulle rida med Emelie så det blir kul. & skönt att rida ut för att bara mysa och ha lite kul utan krav.
 
Nu ska jag titta klart på idol och sedan hoppar jag in och njuter i duschen. Ha det fint!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: