Godnatt

   Publicerat 2013-08-27 Kl 22:15:59 i kategori My life ♥
Sådär, när det snart dags för mig å stänga ner å sova. Är väldigt trött nu och ska bli skönt med en lång sömn. Har faktiskt börjat känna av lite av skolan, att man går upp så tidigt och så, men en så länge är det inte så farligt. Hoppas det håller i säg bara. Just nu ligger jag bara här i min säng och läser lite bloggar, bloggar ja ni vet det där vanliga man alltid gör tror jag? Läser ni mycket bloggar eller inte många alls eller kanske bara en ibland? Jag läser sjukt många, tycker jag, vissa läser jag varje dag för det mesta, beror på om jag orkar och sedan har jag en "lista" på sådana jag läser ibland om jag har tråkigt. Jag läser för det mesta 15 (!) bloggar per dag, vissa större bloggar och vissa mer kompisars mindre. Love blogging haha.
 
Idag annars har jag bara varit i skolan. Så jobbigt för vi har typ 5 lektioner och sen lunch, i för sig som alla andra dagar men ändå.. Efter skolan åkte jag med Emma hem till henne och red hennes storhäst. Jättefin och det var kul å rida den. Vi red ut och snälla Emma fick cykla bredvid, så söt! :)
 
Imon slutar jag inte förrens 15.20 och går sedan hem och vidare på hoppträning. Ska bli riktigt roligt och jag är taggad som bara den. Jag ska verkligen försöka sätta en bra känsla så jag har kvar den inför lördag då tävlingen är. Mer om hur det gick på träningen får ni ett bättre inlägg på imorgon då jag vet, kanske även film. Jag ska sätta en grym träning med en bra känsla och jag ska kämpaaaa! Haha..
 
Nu är det dock dags å sova. Vi hörs imorgon. Btw så behöver jag verkligen skriva nya tidsinställda här men vet inte riktigt om vad, har ni något tips, skriiiiiv!! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: