Min sommar del 2

   Publicerat 2013-08-28 Kl 10:00:00 i kategori Allmänt
Den 1 Juli åkte jag, Emmie och Kajsa till Emma-Nellies farmor i Tallhaga, Småland. Vi tog tåget till Falköping och bytte sedan tåg vidare till Nässjö där hennes farmor hämtade oss. På kvällen tog vi båten ut och kollade efter en tältplats för att tälta på nästa dag. Första natten sov vi hemma. Så mysigt.
   På tisdagen gick vi upp tidigt för att åka till Boda Borg, för mig var det första gången. Googla på Boda Borg för att veta vad det är annars tar det upp hela inlägget, iaf var det så jättekul med Emmie och Kajsa och jag hade gärna gjort det med igen! På kvällen när vi kom hem packade vi allt som behövdes ha med och det blev väääldigt mkt haha och huttade ner det i båten och rodde över till vår tältplats. 
   När vi väl kom dit satte vi upp tältet och gjorde det mysigt inne och bredde ut sovsäckarna och fixade iordning helt enkelt. Medans jag och Kajsa fiaxde det hade vi Emmie tagit med triangla (?) - kök och brjade fixa en sen middag som vi sedan åt. Hur mysigt som helst. Massa myggor var det dock men det gjorde inte mig någonting eftersom de inte går på mig. Senare på kvällen/natten gick vi in i tältet och pratade och spelade kort, sedan åt vi godis såklart! 
   Senare morgonen därpå var det dags att åka hem. Dessa tre dagar får jag nog säga var några av de bästa på sommarlovet. Att få åka ut helt själva med sina bästa vänner och bara skratta, och bara va.
 
Här kommer massa bilder! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: