Today

   Publicerat 2013-08-29 Kl 20:23:06 i kategori My life ♥
Godkväll! Har ni haft en bra dag? Det har jag! Förut när jag bloggade skrev jag att jag skulle göra lite tidsinställda inlägg tiller men det har jag inte hunnit så det ska jag göra nu. Ska även gå och packa väskan för imorgon inför tävlingen, allt som ska med å testas mm. Har inte riktigt bestämt outfit för honom än men det lutar lite mot Design By LO-setet för jag tycker det är så himla fint!! Nu ska jag heller inte glömma kameran så att ni får bilder också. :)
 
Idag avr jag ju hos Athena. Hon är så gosig nu och kommer nästan springande i hagen hihi. Tog in henne och myste och friserade henne lite. Klippte öronen, lite mellan manen och pannluggen och även vid ganschen typ under där. Hon stod så snällt och fint och nästan sov. Det brukar hon aldrig göra. Det blev en uteritt på ca 1,5 timma, med Emelie tom. Wiiie! Var riktigt roligt att det blev det och att vi fick snackat av oss. Emelie hade tom gjort en lista på telefonen för att komma ihåg allt hon skulle säga haha. I slutet av rundan uppför en backe racea vi med hästarna och herregud vad de sprang. Hovarna klmpa lixom sådär härligt i marken och de fick springa hur fort de ville och bara vara hästar lixom och vad kul de tyckte det var! :) Var så längesen men så kul.
Avslutade sen med en skrittrunda runtom bara. Sedan var det dags att säga hejdå haha. När jag sedan skulle säga ta ut Athena till hagen kom ju vääärldens skur så blev så blöt så det rann haha. Annars klarade vi oss fint på turen.
 
Nu är det saker som ska fixas så ska inte skriva mer! Ha det fint så hörs vi väl imorgon! 
 
Sorry har ingen passande bild...
 
Publicerat 2013-08-29 Kl 23:02:45

första gången jag kikar in här och WOW vilken fin blogg du har, kommer kika in här flera ggr :D Kram / www.pageryd.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: