10 hours

   Publicerat 2013-02-10 Kl 11:21:58 i kategori My life ♥
Hej bloggen! Sitter i bilen på väg till Björnrike. Från hålan där jag bor ligger det, ja 1+ timmar därifrån. Vi började åka halv 5 imorse och har nu typ kanske 1 till en och en halv timma kvar. Vi kör på världens snötäckta väg så varje gång någon kör förbi på andra sidan kommer ett moln av snö och man ser ingenting förutom vitt,..
 
Annars har resan gått ganska bra. Har väl försökt sova det mesta men har typ bara sovit 3-4 timmar eller ngt sådant. Skulle också tittat på massa Gossip Girl nu när jag ändå åkte så långt men har mått se illa så det blev inte ens ett avsnitt. Så himla skönt att ha internet på datan. Så kan jag ju försöka blogga under veckan också, ohyä! ;)
 
Nu ska jag sätta på lite Spotify och lyssna på lite go musik. See yah! :D
 
Bjuder på två suddiga, bleka bilder på osminkade mig från datans webbcamera, vilket suger men ja ja.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: