Grym tisdag!

   Publicerat 2013-02-19 Kl 20:27:05 i kategori Allmänt
Hej på er readers! Tisdagar som annars brukar var min ogilla-dag blev en riktig toppendag verkligen. Vi skulle ju som sagt ha elevens val idag vilket jag valde idrott, med Alicia och det var så roligt! På förmiddagen var det fotboll men då trotsade jag Alicias vilja och vi körde lite bollekar.
Sedan var det som en liten innebnady-turnering på tre lag. Jag har ju spelat innebandy tidigare men det märktes ju knappast... Klubborna vi spelade med var ju helt plastiga och skitdåliga så jga skyller lite på att jag är van vid min superklubba.. ;) Sedan var det lunch så vi gick ner och käka thai nere i "centrum" och sedan efter var det fotboll igen. Det var himla roligt och om jag inte visste hur jag spela fotboll innan så vet jag att jag suger nu. ;) Fick dock in lite känsla i slutet, hehe. Sedan var dagen slut och vi slutade kl 13! 
 
Vi gick sedan hem till mig oxh jag duschade och sedan gick vi ner till tåget och tog det till nödinge. Jag skulle köpa glitter, nitar och textillim men det fanns inte där så vi åkte ner till gbg och gick in på panduro ist och där fanns det, ni får resultat längre ner bland alla bilder. Iaf i stan köpte jag en tröja som det finns bild på längre ner, (den helt vita) och så finns även en tröja jag köpte sist jag var i götet med Kajsa. Förresten skriv gärna vilken av dem jag ska ha på Barrys event! 
 

Sedan gör inget av kläderna / skorna sig bra på bilden. Skornas undersida är mycket glittrigare och tröjorna är snyggare på. Tröjorna ser även stora ut vilket det inte är. Kanske lägger ut de hur de sitter på, however... Jag har designat skorna själv också.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: