Onsdag // 27/2

   Publicerat 2013-02-27 Kl 14:56:05 i kategori My life ♥
Hej bloggen! Hoppas allt är bra med er! Har nyss kommit hem från skolan och har tagit lite små outfit bilder till er och håller på att äta mellanmål för att få lite ny energi till träningen! Hoppas ni har haft en bra dag iaf! Tänkte först och främst berätta om en väldigt pinsam men rolig händelse som hände idag i skolan. Emmie har redan skrivit ett inlägg om det så jag kopierar det bara!
 
"En kille som är och praoar hos vår musiklärare, som producerar musik. Han är sådär cool musik-kille, haha! 

Men grejjen är ju att han har samarbetat med Steve Angello :O ! Steve köpte alla rättigheter på den låten av Robin (som musik-killen heter) så det är det stycket på introt på SHMs låt, Antidote! Wow wow wow! Hahaha!

Men det är inte slut här, hans låt har även inspirerat Avicii till house-stycket i låten Silhouettes! Det är coolt om något! 

Mina kompisar skulle ta en fan-bild med honom, Hahaha! Så pinsamt, så jag sprang där ifrån! Men när vår riktiga musiklärare skulle ta bilden så tryckte hon på fel knapp, hon tyckte inte på skärmen, utan hon tryckte på "hem-knappen" på iPhonen.. Så det blev ingen bild alls! Hahaha, faiil! Jag menar, att våga fråga om det och sen så blev det inte ens en bild.. Stackarna!"
 
Så gick det med det, haha så fail.. Var längesen jag var så himla tomato-face som jag var då, haha! Men erkänn oxå, hur sjukt coolt?! Jag är ju verkligen ett stort shm-fan oxå..
 
Tänkte även säga stort stort tack för all er fina kommentarer! Det värmer. Jag får massa om min design, bilder på mig och Athena och massor! Tack, tack, tack! ♥
 

För att nu runda av detta inlägg lite tänkte jag visa outfiten för idag. Inget sådär extra men ändå fint, tkr jag.
Hahah, med pappas finfina crocs! // Tröja från Gina // Linne från Missäy // Jeans från Ullared tror jag. //
 
 
Publicerat 2013-02-27 Kl 21:48:27

Gud vad fin blogg! :)

Publicerat 2013-02-27 Kl 21:51:03

Jättesnygg outfit :D

du har en grymt snygg header med grymt fina bilder!!

Publicerat 2013-02-28 Kl 13:02:26

Hej! Är du, precis som jag, en hästmänniska som gör allt för att förbättra relationen mellan dig och din ponny?
Läs de här: http://schnailgull.blogg.se/2013/february/en-text-manga-av-oss-hastmanniskor-har-ute-bor-lasa.html#comment !
Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: