Värsta dagen - över

   Publicerat 2013-02-26 Kl 20:13:53 i kategori My life ♥
Men så bra nu! 
Hej på er! Hoppas ni har haft en bra dag med härliga vårfeelings? Det har jag och solen har skint hela dagen så härligt. Nu är det bara för sommaren att komma. Längtar så sjukligt, don't you?
 
Min värsta skoldag är över, 3 timmars so en eftermiddag, vem fixade schemat där lixom? ;) Annars gick skolan bra och vi hade våran uppvärmning i idrotten som för övrigt gick bra tycker jag! Hoppas det ätter ett högt betyg, hehe.
 
När jag kom hem tittade jag på avsnitt 2 säsong 6 av gg, ännu har inte 3:an kommit ut, jag väääntar! Jag kommer ha en sådan sjukling ångest och fan börja gråta när gossipgirl är slut?! Tror ingen förstår vad jag menar förutom Andrietta.. Hehe, men det kommer kännas så tomt och inte kunna kolla på ett nytt avsnitt utan bara gamla..? Fy fan, haha.. Vf tittade jag igenom avsnitten så fort. 6 säsonger på inte ens ett halvår, annars har det lixom varit 6 säsonger på 6 år... & jag har ändå hållt igen..
 
Okey, nu bara jag skriver om sånt som ni säkert inte bryr er ett skit om utan, men ni får iaf vara med på mina djupaste tankar om bästa serien, haha! Efter jag tittade på det där avsnittet som tog slut alldeles för snabbt läste jag i min bok och gjorde sedan mat till la familia! Efter middagen läste jag mer och nu är boken slut, haha.. Tur att jag har två stycken till i samma serie för den är sååå himla bra! Sedan har jag inte gjort så mycket mer. Borde egentligen plugga till ett spanska-prov på torsdag. Pls kill me lixom.. Måste kolla igenom lite anteckningar och texter. Kanske ska kolla med Andrietta om hon vill komma över och plugga, får se. De flippas alltid ut när vi är med varandra..
 
Imorgon ska jag till Lerk för ett välbehövligt dressyrpass på Billysson. Har ju missat de 2 senaste gångerna och inte dressyrtränat han på en måndad vilket är för långt imellan, helt klart! Sedan på torsdag ska jag till Athena och på fredag markarbete med Billy igen. ♥
 
Det var allt för mig idag. Hope you'll have a great week. Puss!
Faktiskt en av favvobilderna från söndags. Hon är så fin min ponnyplutt!
Publicerat 2013-02-27 Kl 18:00:57

Riktigt bra låt och söt bild :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: