About me!

   Publicerat 2013-03-29 Kl 15:00:55 i kategori My life ♥
Jag har fått om kommenatarer från bloggläsare som nyss börat läsa mig blogg och vill gärna veta lite mer om mig ås tänkte skriva ett inlägg om det! & tack tack tack! ♥ Jag hoppas ni stannar kvar och diggar bloggen!
 
Så vem är jag? Amanda Wendt är mitt namn, bor en bit norr om Göteborg. Är född 1998 och är 14 år, blir 15 år den 11 september. På min fritid är jag i stallet, är med mina kompisar, bloggar, fotar, shoppar. 
Jag har en medryttarponny på 6 år alltså ungponny, vid namn Athena. Finns mer info om henne på sidan. 
Rider även ridskolehästen Billy i en hoppspecial och tävlar honom, han är född 2003 alltså 10 år iår. Han finns oxå en bild på i sedan av menyn du kan klicka på.
Ev är det en ny ponny som jag kommer rida & tävla! Mer info om det kommer komma. :)
 
Är så dålig på att skriva persentationer så är det något mer du vill veta kan du lämna en kommentar eller mejla mig på [email protected]
Publicerat 2013-03-29 Kl 22:58:35

Vad har du för mål med ridningen? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: