Måndagggg

   Publicerat 2013-03-25 Kl 20:28:20 i kategori My life ♥
Hej på er alla fina läsare! ♥ Nu är jag äntligen tillbaka med lite uppdatering och ska försöka hålla det så med bra inlägg nu! Jag ska göra mitt bästa för att hinna med.
   Har som sagt varit lite nere de senaste 2 veckorna men nu mår jag iaf bra igen. Just nu rullar det på och allt stämmer. Ska berätta lite mer om allt när det är helt klart. 
   Dagen idag har det varit skola som vanligt tyvärr. Hade fått en lite random-"fråga" på ask om att jag hade Jeffrey Campbell skor i skolan som de tyckte var "ingen fucking modevisning" som de så fint kallade det. Så idag hade jag, Andrietta & Kajsa på oss High Heels bara för att. Det är så himla patetiskt, haha. Så vi har gått runt med det hela dagen, blir säkert 1,80 minst så man får ju några blickar kan jag säga... ;) Annars hade vi bara en redovisning och såg klart en film på engelskan så det var skönt. Fick även reda på att jag ska få håltimma på torsdag, alltså blir det sovmorgon, älskar't!
   Efter skolan gick jag hem till Kajsa och vi testade att göra massa olika flätor och frisyrer, så himla fint verkligen, hihi. Mamma hämtade mig där sen och vi åkte till Athena för att lastträna henne. Det gick så klockrent verkligen och hon nästan sprang på transporten så skitnöjd med henne. Vi åker till henne på torsdag igen så då ska jag rida och lastträna henne igen, ska äntligen rida henne i manegen lite så jag får ridit igenom henne liten inför lördagens hoppträning. På lördag ska jag på en hoppträning i Borås med Athena som Nellie Berntsson anordnat med Felicia Brundin & tränaren Robin Ingvarsson. Det ska bli så himla kul verkligen. Det var himla längesen jag tränade med Athena i sig och sedan kul för att träna för en annan tränare. Jag ska träna i ungponny-gruppen med henne.
 
Nu ska jag fixa lite tidsinställda inlägg med allt möjligt och ska försöka låta fantasin flöda, hehe. Hoppas ni får det bra iaf!
 
/Amanda
 
Finfin tofs med inbakad fläta under var en av frisyrerna vi gjorde. Hehe...
Publicerat 2013-03-26 Kl 07:20:00

Hej! :) Fin blogg? ALlt bra med dig?
Kika gärna in på min blogg och skriv vad du tycker! :D

Kram

Publicerat 2013-03-26 Kl 10:25:27

Snygg frisyr :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: