Outfit!

   Publicerat 2013-03-26 Kl 15:12:49 i kategori Allmänt
Hello bloggen! Har precis kommit hem från skolan och fixat iordning ett mellanmål och varit ute och tagit outfitbilder till er! How good Dagens skoldag som för övrigt består av 3 timmars so, vilket jag tycker är jobbigt nog hade vi även beep-testet idag på idrotten. How ever, idag ska jag inte göra mycket alls förutom att plugga. Har hkk-prov imorgon och har inte tränat någonting, har skjutit upp den för mkt... Har även matteprov såhär innan påsklovet så ska kolla igenom där lite också.
Annars ska jag fixa en bild med veckans planer som egentligen jag skulle fixat igår men som jag glömde av...
 
Här har ni iaf outfit of the day som består av jeans från GinaTricot, T-shirt från AeroPastal och en sjal som jag fått från en kompis! Hoppas ni får det bra. Puss!
/Amanda
 
Publicerat 2013-03-26 Kl 18:53:14

Snyggt :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: