Torsdag-kväll

   Publicerat 2013-03-28 Kl 20:08:24 i kategori Videor
Godkväll på er! Dagen har slut och hemma från skolan, för några timmar sen såklart! & vet ni vad, Jag har pååååsklov! Asså den underbara känslan! Skolan har varit helt cp idag typ. Några hade tydligen sprängt en toalett, hoppas de hittar de som gjort det, sedan hade någon släppt en stinkbomb eller vad det heter i vår gård så det stank hur mycket som helst där!
 
Jag har nu varit hos Athena i några timmar. Innan det var jag med Andrietta i hennes stall för att kolla vad jag ska göra när jag ska dit imorgon. Åkte som sagt sedan till A och mockade & fixade iordning allt. Hämtade sedan Athena och gjorde iordning henne. Hon fick så fint ljublå lindade ben med blå boots som matchade schabraket så fint! Lastade sedan på henne och åkte iväg till manegen. Red dressyr och jobbade igenom henne lite. På slutet avslutade jag med lite sockerbit hinder för att korta galoppen lite och få mer kontroll. Är nöjd med henne och hon gick i en fin form. Fast vi var ändå lite ringrostiga eftersom vi inte ridit dressyr på vintern lixom eftersom paddocken är så dålig. Min sits blir också så ful och mina axlar åker fram när jag rider för jag har så mycket annat att tänka på, haha. Något jag verkligen måste träna på! Här är iaf en liten film från idag! :)
 
Publicerat 2013-03-28 Kl 22:57:32

Ser fint ut! :D

Publicerat 2013-03-28 Kl 23:09:04

Sv. Tack snälla :)

Publicerat 2013-03-29 Kl 08:07:22

Ser bra ut! :)

Publicerat 2013-03-29 Kl 09:21:38

sv. tack :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: