Fredag den 13

   Publicerat 2013-09-13 Kl 07:41:20 i kategori My life ♥
Hur låter det? Får se om jag klarar mig igenom dagen utan några fall, skador eller pinsamheter... Skämt åsido för tror inte alls på det men skulle det hända något skulle jag nog ändå skylla på att det var den 13 haha..
 
Annars då, det är ju fredag, hur skönt som helst. Vi har idrott nu på morgonen så jag är redan ombytt, sedan är det skoljoggen, åååh vad tråååkigt.... :((( Men kmr få sluta tidigare iaf så det är skönt. Tyvärr kommer jag nog gå hela vägen för jag klarar inte springa med mitt knä än, det är så jobbigt men det gör så ont.. Måste verkligen ta tag i den sjukgymnastiken någon dag! & de får faktiskt skicka röntgentid oxå, vf ska det alltid ta sån jvla lång tid?!
 
Annars denna fredag är det markerbetsträning på Billy och det ska bli kul! Sedan ska jag faktikt och spela laserdome haha, något vi hade inbokat som mamma berätta i veckan som jag helt glömt av. Så det ska bli kul det med! Nu ska jag fixa iordning mig, snart så kommer Emma för hon var redan på skolan haha, 1 timma tidigt. Aja,måste sluta, puss hejdå!
 
Jag älskar denna bilden trots att hon inte går i form, den är bara så fin!
 
Även denna gillar jag haha, hon är såå snygg!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: