Friday

   Publicerat 2013-09-20 Kl 09:03:00 i kategori Hästar och ridning
Godmorgon på er! Kl är snart 9 och jag sitter i skolan och skriver detta inlägg. 
Vi har idrott direkt på morgonen och skulle haft orientering (vilket jag tycker är skitkul) och jag kunde inte vara emd pga av mitt knä, som aldrig verkar bli bättre. Dock så blev det inte orientering utan de skulle ut och jogga istället. Så på tisdag ska jag ge det ett försök och se hur det känns.
Jag sitter iaf helt själv i skolan nu, lite segt och ensamt men då får jag kanske lite saker gjorda. Jag ska plugga lite no till provet idag och sedan lite engelska, just a reminder! 
 
Idag åker jag sedan till Billy för en hoppträning och sedan ska jag fixa iordning honom för jag ska hopptävla honom i Nääs. Ska bli riktigt kul å få komma ut med Billy igen, saknat han på tävlingarna lite hihi. ♥ Det blir bara mamma och jag med Billy men jag ska försöka fixa någon som kan/filma ta kort så får mamma göra det motsatta. Förhoppningsvis kommer det bli bra bilder med det nya objektivet, det är vad jag siktar på!
 
Sedan på söndagen åker jag med Robby till Mellerud och hoppar 2 st Lc:er. Då åker även pappa med så då har jag fixat fotograf och filmare haha! Det är sista tävlingen planerad för Robby iår men det kasnke blir någon mer, det får vi se. Hoppas på det iaf! 
 
 
 
I både Nääs och Mellerud är det först en A:0/A:0 och sedan en A:1 så det kommer bli kul.
Nu måste jag sluta och plugga vidare på min NO. 
 
Som ni nog förstått kommer uppdateringen bli lite lidande nu under helgen eftersom jag är borta båda dagarna. Sedan kommer dock det bli bra med alla bilder, filmer, outfits och utvärderingar efter tävlingarna! ;)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: