Godnatt!

   Publicerat 2013-09-01 Kl 21:04:58 i kategori My life ♥
Tänkte stänga ner bloggen för idag. Ska snart gå och sova, har lite videos och sådant på videofyme och youtube som jag ska ta igen. Finns tidsinställda till på onsdag sen är det dags å fixa nya. Har även ett kort i utkast som jag kan publicera någon dag. Lite småkul faktiskt. Men ni är så dåliga på att kommentera ibland, vad vill ni läsa om????? Haha skoja med frågetecknen, men asså vara anonyma om ni vill det, bara skriv, tar typ en sekund. Pls..
 
Imorgon skola som vanligt, tror jag ska vara med Kajsa som vanligt och sen följer jag med mamma till Robby igen tror jag. Tisdag pluggdag om inget annat kommer upp. Det kändes som jag hade något då men kan inte komma på vad.. Onsdag markarbete med Robby, torsdag Athena, fredag hoppträning Billy och helgen har jag inget planerat än tyvärr.. Skittråkigt haha.. Hör av er om ni vill ses elr göra något! ;) Känner att mina veckor är ganska likadana men ja, så är det lixom hehe. Asså vad jag kände att inlägget blev helt osammanhängande och muppigt men men, då får ni se den sidan av mig oxå och inte bara de välskrivna inläggen, skämt åsido. ;)
 
Nu ska jag snart sova. Hörs imon! 
 
Bästa Avicii och bästa låten just nu!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: