Tåget

   Publicerat 2013-09-07 Kl 16:46:42 i kategori My life ♥

Hallå!
Sitter på tåget ner till gbg nu, missade de första tåget med typ 1 min men detta kom typ bara 10 min senare så det var lugnt. Kan ju inte springa heller så det var lixom ingen idé att försöka hinna med det elr vad man ska säga.

Träningen idag med Robby var lite markarbetshoppning. Vi visade upp hästarna för att det var öppet hus och då vill du ju locka fler att börja rida. Så idag var vi hela 7 st ist för max 5 dom vi brukar vara men det var kul ändå. Det gick helt okej, han var lite stel i sidorna som vanligt och jag hade behövt jobba mer på volten och ta igenom han lite mer för att få han lite mjukare. Annars gick det bra och jag kunde korta och länga bra. Han skulle bara ha lite mer stamp i galoppen så hade det varit perfekt. Dock kan vi inte kräva för mycket av de lilla djuren eftersom det är så sjukligt varmt ute just nu och de är september!
Jag sitter lixom på tåget nu i shorts, linne och en liten "virkad" t-shirt cardigan om ni fattar? Aja, inte så noga!

Tåget är väl framme om sådär kanske 15-20 min så då ska jag möta Felicia så sätter vi oss någonstans. Ska bli riktigt mysigt. Men vi hörs senare, ha det fint!
(Skulle kommit upp vid 13.45 men kom givetvis inte upp...) :(
Men ni får det nu hahaha sitter på tåget hem iaf ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: