Tuesdaymorning

   Publicerat 2013-09-03 Kl 07:15:43 i kategori My life ♥
Godmorgon alla fina bloggläsare! ♥
Solen skiner utanför och det verkar som det ska bli riktigt härligt väder idag. Skönt! Samatidigt vill jag inte att sommaren ska förvinna men jag vill ändå att hösten ska komma så man kommer in i den mys-stämningen som blir hela tiden. Om ca 8 dagar fyller jag år. Haha, jag är så exited typ haha. Vet egentligen inte varför för det är ju bara 15 men det kanske är för det är lite "gränser" på 15 eller vad man ska säga. Funderar på att göra ett inlägg på lite grejer jag önskar mig. Vad skulle mni tycka om det? Håller med Emma som också gjorde det att det känns lite barnsligt men jag själv tycker det är väldigt kul och läsa om det, få lite insperation och sådant så det blir nog ett inlägg ändå.
 
Idag ligger ett tidsinställt men inte mer än så. Ska försöka göra massa men jag sätter lixom en per dag iaf så det inte blir något gap därimellan. Mitt mål är väl minst två och det blir det ju oftast om jag visar outfitbilder med så ska försöka med det. Annars finns det inte alltid inlägg och fylla ut med för jag har inte hunnit skrivit nya eller haft saker och skriva som är lixom värda.
 
Idag ska jag som sagt inte göra någonting speciellt. Plugga behövs lite grann, och idag får vi säkert nya läxor. Har en spanskaupgift som ska vara inne om en vecka och några dagar så det hade varit skönt och sätta sig ner och sjriva klart den. Den är inte så svår så det ska nog gå bra.
 
Nu måste jag sluta! Ha det braaa! :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: