YouTuber's del 1

   Publicerat 2013-09-09 Kl 13:00:36 i kategori Tips
Jag vet inte om ni vet detta men jag tittar väldigt mycket på youtube och kanaler där. Jag har ju flera favoriter och de jag längtar tills varje vecka då en video kommer upp. Min absoluta favorit är Jc Caylen, han är 3 channels som jag följer, en där han gör typ vanliga videos (länk), en med vlogs (länk) och en med ett par andra killar. Där har de teman för varje vecka och d¨å gör han videos varje torsdag. (länk)
 
En annan favorit som hör ihop lite med Jc är en av hans chennel's är our2life. Där är det flera killar som gör varsin video varje vecka med samma "tema". Självklart är Jc min favorit men jag gillar även Rocky Dillon (länk till hans privata) (länk till vloggs) följer jag också. Han är också e av favoriterna men Jc leder med hästlängder haha! 
 
Detta är några av favoriterna. Fler delar kommer komma! :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: