Ny vecka

   Publicerat 2014-03-24 Kl 20:45:45 i kategori Hästar och ridning
Godkväll! Har nästan inte alls hörts under dagen förutom i morse, längesen! Jag sitter just nu i min säng och lyssnar på musik samtidigt som jag bloggar och försöker fundera ut lite roliga och intressanta tidsinställda till er. Annars idag gick skoldagen ganska fort och var ganska chilli-pilli. Var med Kajsa efter skolan innan det var dags för dressyrträning med Robby. 
 
Det gick helt okej på träningen, både nöjd och missnöjd. Jag tror också han var lite matt i kroppen efter igår vilket är förståeligt såklart. Han var dock fin i skritten och traven. Galoppen, som han alltid är jobbigare och svårare att få en bra form gick inte alls bra idag. Han var stark och bara bröta iväg och bytte galopp. Kan inte heller säga att det släppte men det gick väl lite bättre. Båda jag och Robby var svettiga så vi fick jobba båda två. Det är iaf väldigt roligt och jag är redan taggad till på onsdag för hoppträning. 
 
Imorgon är det nationella igen som gäller. Denna gången är det både läsförståelse (tror jag) samt hörförståelse. Förhoppnigsvis går det bra och jag sätter det. Åker sedan med Emma till Beauty vilket blir väldigt roligt. Håll tummarna att det blir fint väder!! Tror även jag skulle fota dem och då vill man ha fina och bra bilder.
 
Nu ska jag fortsätta kolla "balklännigar", även fixat ett collage med lite fina klänningar, vi får väl se vad det blir. Vill ju även köpa ny skolavslutningsklänning men som sagt får vi se vad det blir. Ha det fint så länge så hörs vi igen. Kramissss
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: