Sista lektionen

   Publicerat 2014-03-19 Kl 15:03:09 i kategori My life ♥
Hejhej!
Inne på sista lektionen i skolan så passar på att skriva ett inlägg. Snart slutar vi å då går jag hem i regnet & åker sedan iväg för träning med Robby.
   Sedan är det hem och ska fixas lite inför nationella imorgon. Ska köpa russin på vägen hem & plugga lite texttyper. Vi får inte ha med något godis, läsk eller liknande så jag har med mig festis och russin. Hade egentligen velat ha med mig Bubblizz, ni vet sådana där godisflaskor som är rosa och blå. Kanske kan smyga ner dem i en lite burk? Vad har ni med er? :) 
   
 
Hörs ikväll med en liten utvärdering från träningen! Kraaamis
Publicerat 2014-03-20 Kl 18:34:29

omggg du o dina godisar......




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: