Billy

   Publicerat 2012-09-30 Kl 18:27:00 i kategori Allmänt
Jag rider då som sagt Billy, en ridskolehäst, som står på Lerk, Lilla Edets Rk. Han är en liten D-ponny på ca 143 cm i mankhöjd och 11 år. 
Jag rider Billy varje vecka i en hoppspecial med markarbete varanann gång och hoppning varannan.
I ridningen är han pigg & framåt, positiv & rida vill alltid göra rätt. Alltid pigg & glad!
Jag har ridit Billy i några år, kanske 3 har det nog blivit tom. Vi hoppar för det mesta Lc men debuterade Lb förra året felfritt och ska hoppa det mer iår. Som högst har jag hoppat han 1 m bana och 1,10 m enstaka hinder.
 
Billy är världens finaste d-ponny, min favorit. Jag älskar honom. ♥
 
 
 


Jag har filmer på Billy på mitt youtubekonto - Amanda Wendt & även på videofy.me - Amanda Wendt 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: