Mitt 2012

   Publicerat 2012-12-29 Kl 18:06:00 i kategori Allmänt

Detta kmr från Laura. ♥
 
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Reste till Turkiet, tävlade på lokal nivå, haha.
 
 
 Hur har ditt 2012 varit? 
Mitt 2012 har varit  händelserikt. Jag har mått bra under hela året & blivit mentalt stark om man kna säga så.


Tror du att år 2013 kommer blir bättre?
 
Ja. Mitt 2012 har varit väldigt bra men man kan alltid hoppas på bättre! Kanske jag hittar kärleken? ;)


Blev du kär i år?
 
Ja, men fick mitt hjärta "krossat". 


Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma?

6 maj. Min första lokala tävling, jag vann kom 3:a & tvåa med laget. Tror jag iaf, hehe.


Hur skulle du beskriva din stil 2012?
 Basic, tjejigt

Vad är din största framgång 2012? 
Fått mina förtsa betyg vilket jag var nöjda med. Även att jag fått gjort massa saker som jag verkligen vill göra. 

 Bästa köpet? 

Svårt när det gäller hela året så, men jag är väldigt nöjd med min jacka jag köpte härom dagen & militärjeansen & även massor med saker från Turkiet, hehe.

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder tror jag.


Gjorde någonting dig riktigt glad?
 
Hela Turkietresan, underbart. Även när jag var i England med min kusin & farmor. & såklart alla gånger i stallet när man har toppen-pass & bästa vännerna. ♥


Vilka sånger kommer påminna dig om 2012?
 
Dansa Pausa, Call me maybe, Moves like Jagger, Don't you worry child & Somebody that I used to know kanske?


Vem har du umgåts med mest?
 
Min familj, mina vänner speciellt Andrietta & Kajsa & hästarna haha.


Bästa minnet från 2012?
 
Turkiet, Mw-lägret (!!) & alla tävlingar tror jag, så himla go stämning typ. :)

Hur många kysste du? 

Ingen... :(


Har du haft ett förhållande under 2012?
 
Nej.


Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013?
 
Kanske ett sommarjobb & ett förhållande, hehe.. 


Vad önskar du att du gjort mer? 
Vet faktiskt inte.


Vad önskar du att du gjort mindre?
 
Suttit vid mobilen/datorn, hehe.. & ätit godis, haha.


Favoritprogram på tv?
Gossip girl!! 

Största musikaliska upptäckten?
Så svårt, vet inte.


Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Ett par ridstövlar & Jwbyxor + ny säng!

 

Vad gjorde du på din födelsedag? 
Var i skolan (tyvärr) & sedan i stallet med min ffamilj & tvinga min bror att rida, hehe..


Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Att Sverige skulle ha haft mer sol & varmare i vattnet!

Vad fick dig att må bra?
Vänner, familj, & hästarna!


Vem saknade du?
Elin, saknat henne massor i mellan vi inte setts.


De bästa nya människorna du träffade?
Tjejerna på Mw!!

 

Det bästa du har åstadkommit i år? 

Min insats i skolan kanske? & även att jag typ står upp för mig själv & är lite starkare?

Vad vill du säga till dig själv inför 2013: 
Fortsätt plugga & sköta skolan & träna mer för beach 2013 + att inte äta för mkt godis, hehe!

 

Publicerat 2012-12-29 Kl 19:57:18

Sv. Ja men nu fick ju jag jättedåligt samvete att jag inte frågade dig :'( Men jag och sofia kom på iden att träffas alla MW-tjejer typ om tidigast 2 veckor, vi har en liten plan så det ska bli jättekul att träffas alla! :D <3

Publicerat 2012-12-29 Kl 20:09:07

Sv. Ja det ska jag självklart göra isf ;) <3 !

Publicerat 2012-12-30 Kl 18:06:03

sv: Hej! Din design är klar nu, ska jag sätta in den åt dig? blir lite dumt att skicka koderna nämligen när det inte funkade på mejlen! :) / molly - jmphoto

Publicerat 2012-12-30 Kl 19:10:52

sv: konstigt, jag kommer inte in! :s usch vad allt krånglar då haha. säker att det är rätt lösen? eller du kanske kan byta det för tillfället och se om det funkar, sen byta tillbaka till det gamla när allt är fixat? ^^

Publicerat 2012-12-30 Kl 19:52:37

SV: Nu så funkade det! ^^ Den är inlagd, hoppas det blir bra! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: