Shopping alá Göteborg

   Publicerat 2012-12-27 Kl 17:14:49 i kategori New in
Hej på er! Nu är jag hemma efter lite shopping i gbg. Fick inte tag på så mycket tyvärr. Känns som de brukar rea ut de fulaste de har nästan, hehe. Men jag hitta 2 saker iaf. Det började med att vi åkte till Frölunda Torg. Det var typ helt smockfullt så när vi tog en parkeringsplats vi hitta blev en gubbe skitsur på oss för han sa att det var hans och bla bla bla. Han hade lixom redan kört förbi och ja, han var svinförbannad, han hotade med att han skulle repa bilden och masssa sådant. Men sedan fick han en plats precis brevid vilket var väldigt tur, haha.. Sedan gick vi där inne men hittade inte ngt speciellt så förutom 2 saker som sagt. Visar bild längre ner. Men sedan när vi var klara på Frölunda torg åkte vi en sväng till Ikea för jag skulle köpa ett doftljus & nya tavelramar. Vi tittade även på en garderob till mig så jag kan hänga upp mina kläder lite bättre. Tyckte vi hitta en bra med spegeldörrar så det blir nog perfekt! :) Sedan passade vi på att käka lunch på Ikea oxå. På vägen hem svängde vi förbi Tre Hästar men hittade inget där, tyvärr.. ;)
 
Det jag köpte:
  • En ljusblå blus på KappAhl för endast 80:-. Tyckte den var fin och den passar bra till en brun sommarhy till sommaren. (Bilden gör den inte rättvis, snyggare i verkligehetn & på.)
  • En jacka som jag hade blivit helt kär i. Den är marinblå med pälsluva typ. Den hitta jag på NewYorker för 199:- HUR BILLIGT!? Den hade kostat 499:- så det blev jag nöjd med. Det var lite kul för jag hade sagt till mamma att jag ville ha en sådan jacka så hitta jag en. :) Bilden gör den inte rättvis, mycket snyggare i verkligeheten och på. :)
  • Doftljus i typ äpple eller något sånt tror jag. Fräsch lukt iaf. ;)
  • Även 2 st tavelramar.
Publicerat 2012-12-28 Kl 00:39:12

Så fin blogg!^^ va gärna med i min blogg tävling:http://svettfux.blogg.se/2012/december/tavling.html :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: