Ny blogg! :D<3

   Publicerat 2012-01-29 Kl 20:56:27 i kategori Allmänt

Hallå, hallå!!

Kul att du har hittat hit här till mig. Som sagt heter jag Amanda är 13 år gammal. Här i min blogg kommer du att få följa mig genom min vardag. Jag är hästintresserad, har en medryttarponny, som heter Långåsens Athena, men kallas Athena då!  Hon är 4 år fyller 5 år i April 2012, hon är ca 143 cm i mankhöjd & världens bästa enligt mig. Jag rider oxå 2 gånger på 'ridskola'. En vanlig grupp & en hoppgrupp. Till våren ska jag börja tävla i Gota Cupen med min favorithäst på min ridklubb!

Jag älskar kläder, så kanske kmr det upp mode här i bloggen.

Jag gillar oxå att fota så det kmr ni säkert få se! Skriv gärna vad ni tkr i en kommentar elr mejla mig, gästboken blir oxå bra! :)

Vill ni komma i kontakt med mig och inte kommentera? Mejla mig på denna adressen! ---------> [email protected] :)

Men ni får ha det så bra!

Läs, kommentera & följ.

Puss & Kram

//Amanda

Bild kmr, <3

Publicerat 2012-01-29 Kl 21:04:15

Vad kul att du gillade designen. Om det är något du undrar om blogg.se så är det bara att fråga ^^

Kram !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: