Äntligen internet!

   Publicerat 2012-06-19 Kl 21:37:12 i kategori Allmänt
Heeeeeej!
Hej, nämen, hej, hejsan, tjo, tjena, tjenare, tänk vad många hej & sånt det finns egentligen. Själv använer jag nog mest, hej elr hejsan tror jag. Vad använder ni mest?

Vet ni en annan grej, elr asså såklart nej men ändå, jag är shär sugen på att göra sådana där videobloggar som William Spetz gör, asså inte som han riktigt gör men klippa ihop dem lite mer proffsigt än bara - hej bloggen, dagens outfit är, & bara flumma, men ni fattar, hoppas jag? :)
Sen en annan sak igen, vad tkr ni om min design? Väldiiigt nöjd! :D
Sen igen, konstigt inlägg det här blev men ändå, så idag måla vi hela förrådets baksida, det var jättetråkigt & tog lång tid fast det var ändå ganska kul. Sen så måla vi naglarna oxå, lite snabbt men ändå.  SEdan var jag & red Athena med Emelie, vi red ut, det var väldigt roligt, :D
Imon ska vi på Liseberg så updaten kmr nog vara väldig dålig, kanske jag kan mobilblogga med videos & så, om vi hinner & så. Så om ngn av Elins läsare är här, kolla min blogg imon för Elins kmr inte vara uppdaterad.
Men iaf, dem bilderna som kmr här under är några som vi tog igår. Vi skulle ut & fota men så börjaa det regna så vi tog nåågra bilder inne istället.
Kankse vi ska ut & ta bilder nu, om Elin vill, vill säga, hon är lite sådär lat tror jag, men nu vill hon kolla på den betydeselösa fotbollen som Sverige spelar, dem är ju redan ute lixom. Jaj, enjoy the pictures!
men hejd, nu ska jag gå & duscha, hejdåååå!
jag ve inte vf jag har överstrken text, elr jo, för att sätta erakunskaper på prov, mowhhahahahh!
MEn hejddååååååå <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: