Lördagsmorgon

   Publicerat 2013-02-23 Kl 10:40:55 i kategori My life ♥
Godmorgon! Solen skiner ute och jag är på almänt bra humör. Sitter med yoghurt och flingor i sängen och äter. Resten av familjen åkte vid 9 imorse för att Alfred skulle spela 2 innebandymatcher och de kommer inte hem förrens 15 senare idag så jag har hela huset för mig själv. Kajsa ska komma hit sedan så ska vi fota, tur vi hade med vädret också!
 
Uppdateringen har inte varit så bra dock. I torsdags red jag Athena barbacka på täcket i hagen och lite på en volt i paddocken med Åsa. Sen fortsatte jag lite med A när Åsa hade gått och då tyckte jag det gick väldigt bra faktiskt. Sedan kom Andrietta över så sov hon hos mig till fredagen och sedan var det fredag, haha.
 
Igår hopptränade jag med Billy och Zappa. Jag är jättenöjd med Billy. Jag tycker inte det har gått så bra det senaste men igår var det så himla kul. Vi hoppa även kombination vilket jag tycker är väldigt kul. Billy var så himla pigg igår så han sprang jättemycket och blev väldigt stark men i slutet tycker jag det gick väldigt bra! Med Zappa som jag "red igen" på gick det också väldigt bra tkr jag. Han och Billy är så olika så det känns lite konstigt och sätta sig på Zappa efter Billy. Sedan är jag för stor för Zappa på längden men det funkar en gånger så ändå. Iaf med Zappa gick det också väldigt bra. Även han var väldigt pigg och drog mot hindrerna men det var väldigt kul iaf! :D Kommer missa någon gång om 2 veckor tror jag så då hoppas jag kunna rida Zappa igen, hihi.
 
Har även beställt lite nytt från STyle By Tyra, de ska ju lägga ner tyvärr. Beställde två nagelgrjer till mig och sedan beställde mamma en jacka jag ville ha men den fanns inte kvar i min strl så mamma beställde en. Allt kom iaf igår men mamma var inte så förtjust i jackan elr ngt sånt så jag fick den! Den är lite för stor men jag kan ändå ha den. Den är iaf huuur gosig som helst och varm. 
 
Nu ska jag antingen sätta på ett avsnitt av gg eller läsa. Är nästan klar med säsong 5 och vill inte att det ska ta slut... :'( 
 
Här är bild på naglarna, köpte dessa och ett par svarta.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: