Mina favoritappar

   Publicerat 2013-02-15 Kl 09:14:00 i kategori Hiss och diss
Tänkte lista mina favoritappar! Jag älskar & spela spel på luren men tänkte inte gå in på favospel så. Tänkte mer berätta som sådana appar som jag har behövt ladda ner
 
Numero uno blir lätt instagram! Tycker verkligen om denna appen och alla vet ju säkert vad det är för något? Om ni inte vet det ska jag dra en förklaring för dig nu och du som redan vet kan skippa den här delen. Instagram är lite som facebook fast med bara bilder. Du lägger ut en bild och dina kompisar och följare kan gilla och kommentera den här bilden. Låter lite sådär men otroligt bra & kul! amandaawendt heter jag där! OBS, med två a på slutet av amanda. :)
 
Vill inte riktigt lista alla i en ordning förutom insta så jag berättar om dem utan inbördes ordning.
 
Videofyme - Älskar videofyme appen om man lägger ut videos på. Här kan man också följa olika människor som lägger ut filmer. Även här kan man kommentera. :) Tror jag heter Amanda Wendt / Amzzie där. Prova dig fram om du vill hitta min profil!
 
Spotify - Älskade underbara Spotify. Klart det måste finnas en app för den. Lyssnar på musik så himla ofta så älskar spotify-appen såklart!
 
Facebook - Ja jag håller med om att facebook bara (almost) är om "like, like, like" men facebook är ju ändå facebook. Finns fortfarnade människor som använder facebook som "förr". How ever, daily use of my apps!
 
Kik - Förutom grundappen "Meddelander" som fanns på Iphonen från början är en av de kik. Där håller jag & Andrietta våra hemliga galna konversationer som vi inte ska gå in mer på. Hiss på Kik!
 
Sedan finns det så många fler bra appar men dessa är några. Sedan ahr jag såklart blogg.se appen men den tycker inte jag är så bra + att jag inte är ett fan av mobilbloggar i stora mängder men ändå bra så men nu vet ni det om dem iaf! :D Pusss
 
Publicerat 2013-02-15 Kl 19:51:26

Hejsan, gullig blogg du har!
Just nu har jag frågestund på min blogg
ALLA som ställer en fråga får en LÄNKNING på min blogg Moaandersson.se
kram på dig <3

Publicerat 2013-02-16 Kl 11:02:56

Hej! Otroligt fin blogg du har! :D

Lust att göra ett bloglovinbyte, länkbyte eller kanske vara med i Veckans Blogg som är länkat under? kram :)

http://aui.blogg.se/2013/february/veckans-blogg-vinnare-ny-omgang-v-7.html#comment

Publicerat 2013-02-19 Kl 15:10:47

Spotify och Instagram är helt klart två favoriter :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: