New weeeeek

   Publicerat 2013-09-02 Kl 08:02:11 i kategori My life ♥
Godmorgon. Måndag 2:a september. Räknar ner dagarna till min födelsedag, snart så, äntligen 15!
Idag har vi våran underbara kortis-dag och går till 14.05, så skönt! Ska även se om mamma kan boka tid till läkaren, finns typ inga tider?! Men men, får se när jag får tid. 
Idag träffar jag Kajsa och vi gör något. Vädret ska bli bättre i eftermiddag så det kanske blir fotning? Känner att jag behöver en ny profilbild på fejjan så. Har även en idé jag vill göra men då måste det regna och det gör det inte så får se när jag förverkligar det haha. :) 
Jag har inte så mycket att säga mer än godmorgon, nu kör vi ny vecka och gör den bra. Ni läsare är grymma!
 
 Sneak-peak, kika in igen så får ni se fler bilder på outfiten! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: