Tillbaka igen då och då

   Publicerat 2014-03-18 Kl 17:29:49 i kategori My life ♥
Men hej!
Som rubriken lyder är jag tillbaka på bloggen för ett tag framöver. Jag ska försöka blogga så mycket jag kan men det kan också bli så att det inte blir någon uppdatering på flera dagar, jag kommer helt enkelt blogga när tiden finns för att inte göra bloggen till något stressmoment lixom. 
 
Hur som helst, hur mår ni?? Jag mår väldigt bra. Snart kommer sommaren och alla tävlingar börjar sätta igång. Än så länge har jag inte tävlat något, men den 29 mars åker jag iväg. Mer om det sen. Jag har saknat att blogga lite då och då, jag vill lixom skriva av mig på sätt och vis. Skriva vad jag gjort med hästarna, dela med mig till er vad som händer i mitt liv, i med och motgångar. Är ni med? Hoppas det! ;) Jag tänkte också uppdatera designen för det kan behövas men än så länge får ni leva med den + att Robby inte är med i headern. Men men, någon gång ska den ändras men som sagt så tar det lite tid. Jag har iaf fixatin han i sidomenyn och ska försöka byta bilder där. Det är lite trixigt då jag inte gjort designen själv, men men.
 
Men iaf om tävlingarna, jag ska ut med Robby den 29 mars i Lysekil. Har inte kunnat tidigare vilket känns väldigt tråkigt men men, nu är det dags igen. Vi hoppar en Lc och en Lc+, dels för att det är första tävlingen. Så snart ska jag hoppa Lb med Robby också. Sveland Cup är det tänkt att jag ska vara med på, det ska bli väldigt kul iaf! :) 
Jag har aldrig varit i Lysekil innan men jag hoppas det är fint där och att det går bra. Får inte glömma kameran nu heller, vilket jag gör lite för ofta...
 
Nu har jag precis varit hos veterinären med katten för hon skulle vaccineras, så inget allvarligt som tur var. Imon är det träning med Robby, markarbete denna gången blir det. Har för mig det skulle vara lite gymnastikträning med studs och balansövningar så som att släppa händerna och lite sådant. Mer om det imon, kan säkert be mamma filma om ni skulle vara intresserade av det? På fredag blir det tyvärr ingen hoppträning med Billy eftersom jag åker till Malmö och familjen Rydell & Elin. Det blir hur kul som helst. Tråkigt nog missar jag ju hoppträningen och kommer missa 2 till framöver vilket är väldigt tråkigt men sånt är livet och så får de va'. Snart ska jag iaf äta middag och invänta Top Model och Ryttareliten. Bra tisdag! Hade fint så hörs vi! ♥
 Slänger in en bild på mig och fina Emma.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: