About me.

   Publicerat 2012-08-28 Kl 19:52:00 i kategori My life ♥
Tänkte skriva lite om självkänsla och så.
Jag måste säga såhär, jag är nöjd över mitt utseende, visst det finns saker om jag gärna hade velat ändra. Tex, min näsa, tkr den är väldigt stor, en potatisnäsa, speciellt när jag ler, fast det är ju ändå jag, hon med "den stora näsan", right? Jag tänker inte sitta på en salong om 20 år & spruta in Botox i min panna & operera min näsa till en Michael Jackson, ( & nej jag har inget imot Mj) men jag skulle inte vilja ha en Barbie-näsa. Det är så mkt snack hur en tjej & kille ska va nu, men va bara er själva lixom. Tjejen ska ha den här perfekta kroppen, ska gå osminkande för det är ju ändå insidan osv som räknas? Killar ska ha 6-pack ha fina ögon & hur gulliga som helst.
Många som alltid säger "det är insidan som räknas", ja det stämmer men man börjar ju inte gilla om ngn innan om den är ful innan man känner dem, finns ett väldigt bra citat; "Utseéndet skapar, insidan avgör" Tkr det stämmer, men det är bara jag.
 
Jag har jämfört mig väääldigt mkt med andra tjejer, många äldre, även mina kompisar. Jag har aldrig haft den perfekta kroppen & har den inte fortfarande. Har tittat på andra & tänkt "så vill jag oxå se ut". Jag har slutat jämföra mig med andra. Jag kmr inte se ut som dem ändå, det är såhär jag är född, kan ju inte precis föda om mig, haha. 
 
Sedan det här med att klanka ner på andra tjejer. Tjänar man på att säga, "du är ful", "du är fet" osv. Nej, du blir inte snyggare, du blir inte smalare. Allting är bara så sjukt onödigt, man förstör verkligen andras självkänsla. 
 
Jag tkr jag lever världens bästa liv, allt är perfekt. Har haft sånt massa strul, vart riktigt down flera ggr. Nu ser jag inget negativt på ngt. Jag är nöjd med mig själv & kmr förbli det. Jag är jag, Amanda Wendt, det är sån jag är,
 
deal with it.
 
 

jag under åren... inte är jag var superliten dock, haha.
maaaaasor av bilder så ni vet.
 
Delar upp fler bilderna på ett tidsinställt.
 
 












 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: