Dan före dan före dopparedan

   Publicerat 2012-12-22 Kl 22:47:40 i kategori Dagens outfit
Hej på er! Tredje gången jag har satt på datan nu. Den har stängt av sig två gånger och mina inlägg har försvunnit. Så himla trött jag blir. Nu sitter jag iallafall och skriver igen. Jag gjorde ju en mobilblogg innan så ni bara skulle ha lite kul på vart jag var & så. Som sagt var jag ju på Frölunda Torg med mammi och fikade och shoppade lite & sedan bar det hem till morfar & mormor och sedan åkte vi iväg för att kolla när Affe spelade innebandy. De vann med 13-2 tror jag. Mysig lördag. Nu på kvällen har jag tittat på Hungerspelen, en av mina favoritfilmer faktiskt. Så himla hemsk ändå, usch. Iaf var ju jag & mamma och shoppade lite & här kommer resultatet. ;)
  • En pälsväst från NewYorker från en rea för endast 199 :- ?!?! Hur billigt? Men tyckte den var riktigt snygg! :)
  • Sedan även en tröja/cardigan från GinaTricot för 249 :-, tyckte den var väldigt snygg och även mysig. :)
Tog lite snabba bilder förut.
 
Imorgon annars ska jag iväg till Athena och rida med Emelie på ängen. Ska jobba igenom henne så det blir gött. Annars för övrigt blir det nog bara fix inför jul med att slå in lite julklappar och sådant.
 
Nu ska jag se om jag kan skriva klart ett tidsinställt och sedan kolla något/några avsnitt av favoritserien - GossipGirl ♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: