Dagen!

   Publicerat 2012-02-16 Kl 18:43:26 i kategori Allmänt

Hej min kära, fina blogg! :)
Jag ska berätta om hoppträningen igår tänkte jag.. Vi kom dit och lasta av och så. Athena skötte sig riktigt bra i både avlastningen och när vi skulle lasta på och när vi kom till nytt ställe sötan! <3 Hon var lite nervös men hon skötte sig ändå väldigt bra! Själva hoppträningen gick bra tkr jag verkligen! Hon hoppade allt, fatta rätt galopp ! Hon har ju haft lite svårt med det.. Men allt gick ju för fort .. Hon älskar och springa och har jag 3-delade bettet har jag inte så mkt att säga till om.. ;)<3 Men Annika sa att så fort det kom ett hinder lugna hon sig och började slappna av! :) Väldigt nöjd i helheten! Dessutom var hon uuuuuurgullig i sitt rosa schabrak och benskydd! Sååå söt! Vi får se om jag laddar upp filmen sen för den var ju lite miffad.. ;)<3

Idag var jag ju hos Athena igen och vi tog bara lite på gärdet. Hon gick ju så hårt igår.. Hon fick frusta av sig rejält med mkt travarbete. :) Haha, Emelie hon var riktigt flamsig så det var bara en tidfråga innan och skulle åka av, så tillslut gjorde hon ju det , HAHA ! ;) Nää, hon är för go hon! Sen kom jag hem och så baka jag pizzabullar :D <3 Så ändå ganska chill dag!

Imon ska jag åka och bada i Vänersborg med Emelie och några till. :) Kulkul, skit uppdatering blir det dåå.. Som det inte redan är det? ;//<3 Kanske att Emelie ska sova över hos mig och så följer hon väl med mig till Lerk på lördagmorgon! Kanske skulle på bio med Lovisa på lördag? Sen är det skolcupen oxåå. Vi får se vad det blir, tror skolcupen så tar vi bio nästa helg! :D <3 trevligt, trevligt, sen så blir det Athena på söndagen igen :)

Men ni får ha det så jättebra!
Pok, Amanda <3


Älskar bilden på Doris tassar <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: