Helgen <3

   Publicerat 2012-02-27 Kl 19:26:05 i kategori Allmänt

Tjja, appen krånglar jättemkt,.. Drf har det inte varit så mkt mobilblogging å bloghing över huvudtaget.. Helgenhar varit superduperperfa! I fredags var jag på Linn's event! Superballt! Blev den tredje outfiten men med en svart blus som jag fick låna av snälla Lovisa! <3 Kom hem vid 00 så somna la runt 00,30? Horseshow på lördagen upp tidigt och ner till Gbg! Love it! Köpte inte så mkt, hitta inget speciellt.. En huva, pannband med silvriga kristaller, massa godis och typ en grimma till Athena, har bara en liten ful bild på henne i mössan när pannluggen spreta åt alla håll.. ;)<3
Sen så kom vi ju hem rätt sent.. ;)
På söndagen red jag och Emelie till en manege! Vi var helt själva där, hihi! Vi hopptränade hästarna! Gick superbra för båda oss, träna lite titthinder utan problem. Jag satte höjdrekord med Athena faktiskt, mitt är 1,10 m men för oss tsm och det högsta Athena har hoppat med ryttare är 90 cm så det gjorde vi söndags! Hon är så glad när hon hoppar! Sån hoppvilja. Min älskling. Förresten så hade jag träning med Billy i fredags.. ;)
Idag har jag varit hos läkaren och kollat upp min knän eftersom jag har ont i dem, hihi ;) Han sa efter lite tolkning från mamma att det var slatter. Jag fatta inte vad han sa för att han bröt på nåt språk så d var tur att mamma var med oxå. ;) Sen åkte jag hem till Kajsa! Vi målade naglarna, skitcoola! Sen hade vi en liten photoshoot, awesome! Hihi, sen bakade vi lite! Jag hade iaf görmysigt å kuuuul!
Imon är det väl plugg kan jag tänka mig.
Vi hörs så får vi hoppas att inlägget publiceras nu dåå <3

Pok, Amanda :D <3

Publicerat 2012-02-27 Kl 20:12:32

Tyckeer du ska va jättey nöjd, det sååååg jätte fint ut stumpan !!<33:)

Publicerat 2012-03-01 Kl 10:34:25

Vilken söt rosa luva :D kika gärna in på min hästblogg :D

Publicerat 2012-03-03 Kl 14:47:47

tycker du jag har utvecklats något med min ponny?



Superbra blogg du har! :D

Publicerat 2012-03-03 Kl 16:07:55

Fin blogg:)

vad tycker du är kul att läsa på andras bloggar??

ha de bra!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: