Vad hände.. ?

   Publicerat 2012-07-08 Kl 20:37:22 i kategori My life ♥
Hej på er. Allt bra? Med mig, låååågt... Hade iförsig världens bästa vecka på Stuteri MW nu. Massa nya kompisar har jag fått & älskar er alla. Om ni läser det här vill jag att ni ska veta att ni är otroligt goa, jag älkar er, kmr aldrig glömma er, ni är så snälla, ärliga, roliga, ni hhar gjort min vecka TOPPEN!

Men iaf, ska väl slänga upp bidler pålite tidsinställda & så, berätta om dagarna, det blir väl bra? 
 
Red Athena när jag kom hem, kan inte få nog av ridning. ;) Gick verkligen toppen! Athena har bytt stall eftersom hennes ägare har flyttat, nästan på samma ställe så akn ändå rida med Emelie! :D Trivs väldigt bra där. Ska filma lite där så ni får se, superfint & mysigt. Sen har hon köpt får oxå, så dem bräker så härligt. Tänkte att jag kör en snabb utvärdering av passet.
 
Började med att skritta fram ganska rejält på långa tyglar. Sedan tog jag tyglarna men jobbade mkt med sitsen för att stanna & lyssna framåt. Gjorde det mkt så hon verkligen var med på noterna. När jag kände att det funka & det var dags att trava sattejag igång. Gjorde samma sak där, trav, halt, skritt, halt, trav och så vidare. Väldigt smidigt för att få hästen snabbt lyhörd. Gjorfde även att på var tionde steg skulle jag göra halt. La även massa volter vilket hon var duktig & ställde sig fint. Galoppera en stund i hger varv, det lätta. Sedan vänsnter, hennes svåra. Men jag har fått lite tips från Sofia (även är kan ni läsa mer om MW) om hur jag ska fatta rätt galopp, vilket funkade supebra! Tack igen, alltså fatta Athena rätt galopp varje gång jag bad henne, var så lycklig efter passet. ♥
 
Sedan imon ska jag oxå ridaAthena, ska nog hoppa på terrängbanan Emelie byggt upp & sedan ska jag rida Pippilotta, kanske kan be Emelie filma elr ta kort, vad vill ni helst ha?
Men nu ska jag fixa tidsinställda, ni får ha det super så länge, på tisdag åker jag till Turkiet btw. ♥
 
Puss
 
Får inte upp några bilder..
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: