Måndagsmorgon :(

   Publicerat 2012-03-19 Kl 07:47:59 i kategori My life ♥

Tjenare bloggen!
Har ni haft en bra helg? Min har varit super å helt fullsmockad av grejor jag skulle göra, ;) Snart ska jag till skolan, tagga måndag lixom, elr inte? ;) pallar lixom inte var tog helgen vägen? Älskar veckan dock för det blir ridning varje dag ! Drar 'schemat' längre ner i inlägget, :D Tänkte jag börjar att berätta om mina dagar! :)

Fredags: Som varje fredag, hoppträning/markarbete , denna gången markarbete! Dock kmr jag inte ihåg vad vi gjorde, haha! Elr jo, vi typ gjorde mkt lydnad med hinder å så! Väldigt kul var det! Jag å Emelie hade inte setts på typ en vecka så vi hade massa att prata om, :) Sen så typ en fredagskväll med massa mys!

Lördag: Alice kom till mig tidigt på morgonen, :D Sen så kom Kajsa å hämtade oss å körde ner till Lerk. Jag hade Charlie. Asså det var markarbete då med, fast med lite hinder oxå.. Vissa övningar tkr jag gick bra å andra inte, ;) Tror vi hoppa 80 cm en oxen ändå. Lite kul att jämföra för på Billy som är 1,44 m i mankhöjd känns det ganska högt men om man jämför med Charlie som är 1,70 m i mankhöjd känns det typ som 50, hahaha! :D Men efter tidningen åkte vi hem till Kajsa å hade typ 5-kamp, :) Tyvärr förlora jag allt men vann typ när vi inte körde 5-kamp längre.. :( Stackars mig , ;) Sen åkte jag hem å gjorde pannkakstårta med Åsa å sen vid 17.30 kom Alice, Kajsa å Emelie hem så åt vi tårta å mat å sen så sover dem över! Toppeeeeeeenhelg! :D Dem åkte la runt 13,30 senaste typ. Sen duscha jag å fixa mig lite för sen skulle pappa typ ha kalas.. ;) Vi åt god mat å så, sen åkte la dem hem ngn halvtimma innan ponnyakuten så titta jag på det, ponnyakutennörd som jag är.. Dock var det typ massa strul med litebsaker igår, jag var riktigt ARG! Förstår inte hur man kan göra ngt som den personen gjorde. Men nu ska jag inte gå in på d å förstöra erat morgonhumör, höhöhh, :D

Min helg har varit så gryyyyym! Nu taggad det för denna veckan å nästa helg! :D

Måndag: Provrida Ruta, :D (Om jag ska rida henne elr inte) :)

Tisdag: Jag ska ner å titta på när lilla Athena ska träna markarbete på Lerk med Anna Stewart, kom på att då ska jag inte rida, ;)<3

Onsdag: Ruda Athenaaaa! <3

Torsdag: Rida Athenaaaa! <3

Fredag: Hoppträning med Billybus! <3

Lördag: Hoppning i vanliga gruppen med Charlie! :D<3

Söndag: Klubbtävling med Billy! Dock får jag bara hoppa en klass för ngn mer skulle ha honom, :'( Men jag får Tagga en klass iaf.. <3
Sen ska jag nog rida Athena oxå, ! <3

Love The Week! :D

Tråkigt nog har jag musikprov på onsdag å matteprov på fredag å som vanligt läxa i allt möjligt, men det går säkert bra hoppas jag?
Haha, men vi höres å synes!

Puss å kram,
/Amanda <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: